На факультеті економіки, бізнесу та контролю, кафедри економічної теорії та фінансово-економічної безпеки, після відновлення освітнього процесу, за оновленим графіком проведення відкритих лекцій у 30 квітня відбулася відкрита лекція з залученням запрошених професорів, доцентів викладачів різних кафедр.
Особливістю відкритої лекції є те, що вона з одного боку є звичайною, черговою лекцією освітнього процесу, яка націлена на студентів, а з іншого – є подією у професійній діяльності лектора та вимагає від нього спеціальної підготовки, щоб показати свою діяльність з кращого боку, продемонструвати колегам зразок педагогічної майстерності.
Так, викладачем кафедри економічної теорії та фінансово-економічної безпеки Заболотної Олени Степанівни була проведена лекція з дисциплін «Психологія управління в системі фінансово-економічної безпеки», для студентів факультету економіки, бізнесу та контролю.
Кафедра економічної теорії та фінансово-економічної безпеки запропонувала студентам відкриту лекцію Олени ЗАБОЛОТНОЇ тему
«Професійний стрес. Психологічні засоби регулювання стресових» для слухачів 3-го року навчання СВО«Бакалавр» спеціальності «Менеджмент».
Лектор Олена Заболотна цікаво розкрила питання, проблеми пов’язані з психологічним станом людини в стресових ситуаціях, особливості поведінки працівника в стані стресу, запропоновані шляхи виходу з стресових станів на роботі.
Актуальні теми, вдалі приклади, жвава професійна бесіда та обговорення в колі студентів, викладачів, декана та завідувача кафедри зробили ці лекції справді дискусійними та неформальними.
Результати оцінювання лекцій за анкетами викладачів і студентів, зауваження та рекомендації, декана та завідувача відповідної кафедри підтвердили належний рівень проведення лекцій та обговорювалися на черговому засіданні з деканом факультету економіки, бізнесу та контролю.
Мета кожної відкритої лекції – контроль якості викладацької роботи лектора; обмін досвідом; дружня допомога колег лектору у розкритті недоліків його роботи та їх усунення; пошук можливостей вдосконалення освітнього процесу та фахова і психологічна підтримка студентства. Відкриті лекції сприяють згуртуванню колективу кафедри, створенню концептуальної єдності науково-методичних підходів та дій щодо оптимізації освітнього процесу.
Всім дякуємо за участь!


